► Office Assistant – för obestånd
Vår robot fungerar som en digital medarbetare och assistent, tränad på att utföra olika uppgifter i en konkursprocess. Roboten bidrar till ökad kontroll, minskat personberoende och bättre effektivitet i hantering av obeståndsärenden. Den finns som standard i tre olika varianter. (Se varianterna under prisplan längre ner på denna sida).
PRODUKT
Vad kan Office Assistant göra för dig?
Office Assistant är en flexibel robotplattform som inte innebär stora projektkostnader. Robotplattformen är mångsidig, och kan ses som en digital medarbetare och assistent som löpande och på ett enklare sätt ”lär sig” hantera nya administrativa uppgifter, utan kostsamma IT-projekt.
✓ Läsa och skicka mEJl och bokningar
✓ Formatera om, eller matcha Excel-filer
✓ Hämta information från ex. Bolagsverket
✓ skapa transaktion från/i Fortnox
✓ Läsa av PDF-filer och scannade dokument
► Exempel på färdiga kommandon som integrerar med andra system och informationstjänster
EXTERNA INFORMATIONSTJÄNSTER
VERKSAMHETSSYSTEM
MYNDIGHETER
DATAINLÄSNING
EKONOMISYSTEM
OFFICE / ANALYS
► Exempel på en automatiserad process:
Uppstarten av en konkursprocess
Den automatiska processen kan startas på olika sätt: En behörig användare mejlar roboten via schemaläggning eller när något händer, som t. ex. att ett tilldelningsbeslut inkommer.
PROCESS STARTAR
⬇
Tingsrättsbeslut inkommer
via mejl till er byrå
⬇
Den digitala medarbetaren skapar ärende, och lägger upp i interna system
⬇
Allmän grunddata om gäldenären samlas in
⬅
⬇
Utskick till banker att spärra konton, inkomma med engagemangsbesked
⬇
Utskick till borgenärer
➡
⬅
⬇
Mötesbokningar och kallelser
➡
✓
PROCESS AVSLUTAD